right type of mood

trillade över en låt från -95, right type of mood med herbie. konstaterade att jag var 11 år när den kom och jörgen var 21 år. jag visade hur det troligtvis såg ut när jag dansade till den på disco i sporthallen i lugnvik, kanske hade syrran sprejat upp min lugg (?! ) vilket jag samtidigt försökte illustrera. jörgen visade ett förmodat tidsenligt smakprov på något av sina krogmoves, månne tidigare bevittnat på levinska eller källan när det begav sig. även om det hann passera ytterligare ett par år efter herbies one hit wonder, innan vi skulle träffas den där kvällen på Marité, är det ändå svårt att tro det faktiskt skedde på just ett dansgolv. vi borde rimligtvis ha skrämt iväg varandra. jag är glad att vi inte gjorde det.

här är vi nu, snart 12 år senare, och jag är lyckligare än någonsin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback