87

05.20 vaknade jag av att en mörk och korpulent dam satte sig på min sängkant med en duns.
jag kände hur hennes mjuka rumpa flöt ut längs sidan av min vad.
mina ögon var vidöppna och detta var inte en dröm.
"ursäkta, förlåt" sa damen som i godan ro länge satt kvar och stökade med sitt.
ursäktad eller inte.
oavsett, insåg jag att jag skulle ligga vaken långt tidigare än planerat.
för att stilla min irritation tänkte jag att hon nog verkligen behövde sitta på min sängkant,
kl 05.20.
det är svårt att vara en god och förstående människa den tiden på morgonen.
tåget fortsatte fort norrut på sin räls, medan mina tankar sömndruckna skenade iväg. 
 
god morgon tänkte jag. om det nu var en god morgon. 

Kommentarer
Postat av: eja

Det lät inte som någon god morgon... Tänkte direkt på nattåget i Russki, då jag vaknade mitt i natten av att en okänd man som snackade russki grävde under min kudde. Antagligen tyckte både russki-man och sitt-kvinnan att vi redan var så snygga att vi inte behövde vår skönhetssömn. ;)

Postat av: kat

ha ha... usch. hemska uppvaknande. båda två...

2011-04-13 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback