vad hjärnan hittar på

torsdag


jag började morgonen med ett gympapass

det var ingen mindre än rené nyberg som höll i det

hon var omgiven av ett lila skimmer
iklädd en lila tight dräkt med matchande tyllkjol

det var bara jag där
jag och rené

det var visst alla hjärtans dag imorse

därför använde vi hjärtformade rockringar som vi glatt rockade

runt midjan,

runt halsen

och utmed armarna

att se de hjärtformade rockringarna snurra runt våra handleder...


...fantastiskt!


klockan ringde och skakade i mej en uppiggande dos verklighet


jag och rené får  ta nedvarvningen och stretchningen imorgon kanske,
om jag inte är upptagen med att brottas med argsinta katter i vanlig ordning...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, var det möjligen för att slippa gå ner i det där rummet utan fönster som du har börjat motionera sovande...?

Postat av: k

kanske det, men jag var faktiskt ner dit på riktigt för någon dag sedan...

2009-02-21 @ 14:02:46
Postat av: Erika

Hahaha... Ja, i det här fallet vore det gött att kunna tyda drömmar. Man undrar ju ibland vart man får allt ifrån? Eller vart du får allt ifrån? ;)

2009-02-21 @ 17:40:39
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback