romantisk middag, 2p

detta behöver du:
2 par pjäxor

1 knippe katarina

1 stycke carro

2 par långfärdsskenor

4 stavar

2 isdubbar

1 tipsrunda, ca tio frågor

2 kg tävlingsinstinkt

9-10 km is

9-10 km is till

4 dl kunskap

1-2 vilda chansningar

en nypa google


gör så här:

fyll två par pjäxor, ett par med ett färskt knippe katarina (ta hellre i för mycket än för lite)

fyll det andra paret med ett stycke 25-årslagrat carro (efter smak, men snåla inte här heller)

släng i två uppsättningar långfärdsskenor, slipade eller oslipade, vilket som går bra. tillsätt stavar, dubbar och tipsrundan. blanda ut med tävlingsinstinkt tills du får en fin fiiin konsistens. lägg därtill närmare två mil is och krydda med kunskap, chansningar och en nypa google.

blanda väl


ställ in temperaturen på ca -7,3 grader
sol och växlande molnighet

mycket medvind


låt bearbetas i ca 1/5 alla hjärtans dag


så långt är förberedelserna klara


då är det bara att vänta tills någon ringer och säger att du vunnit en middag för två


voilà - maten är klar!!




Kommentarer
Postat av: Erika

Vilket helt fantastiskt recept! =) Skulle vilja prova det så snart som möjligt! Skulle kunna nöja mig med en något enklare måltid också, men några ingredienser måste vara med för att jag ska bli nöjd!

Postat av: Ingrediens nr 3

Underbart! Det känns minst lika bra idag, om inte ännu lite bättre. Ska se vem jag kan berätta det för idag...

2009-02-25 @ 12:33:42
Postat av: kickan

hihi... nu har jag hittat hit:) Ni verkar ha haft en underbar dag... jag e lite avis:) kram på dig

2009-02-25 @ 22:33:26
Postat av: anneli

Hihi låter som ni hade en underbar dag!

ååå vilken fin bild på er.



sitter med skolbkerna framför mig men kom på att jag inte varit in på din blogg på ett bra tag så då var det bara att ta en smygrast och smita in på din sida ;) hehe...



Hoppas allt är bra med dig vännen!

kramar // Anneli

2009-03-05 @ 12:12:05
URL: http://anneli1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback