jonna & jag

fem våningar till himmelriket?!

eller hur var det nu holiday roosens slogan löd? 
numer när roosens och cat over nat är konkurenter
så är det en tyst kamp om stjärnorna

kan meddela att hos mej så serverades frukostbuffé
i dag av aldrig tidigare skådad karaktärr i en studentkorridor
det var ett bord dignande av rumstempererade läckerheter
frukostbuffé, fem stjärnor
* * * * *

på roosens serverades istället en rumstempererad sängfösare
vars sista sura droppar intogs lagom till spöktimmen
survin, en stjärna...
*

i motsats till survinet så hade jag ett underbart sällskap
värdinna roosen själv
det är lyx att vi bor så nära

förra helgen hade vi en helhelg
fredag-tv mys
lördag-natoinsfika, pizza, drinkar & alfapet, v-dala
jonna: jag skulle vilja ha sex with a stranger
bartender: eehh fniss fniss
jonna: ja, alltså det står att den heter så..
bartender: fniss fniss, ehh jag är ny här
okänd: vad bra, för det stog att det skulle vara med en stranger

söndag-utflykt till ikea, köttbullar och lådor till förbannelse

(inget personligt, det handlar bara om stjärnor pumpan!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar hagla smidiga kommentarer ute i krogsvängen just nu... See ya soon! - C

2008-03-14 @ 12:19:29
Postat av: Pensionat Oscarsson

Härligt att mina kollegor eller konkurenter(?) håller ställningarna på vår väg då jag inte är närvarande... =) Det låter som ni har det gött i alla fall! Det är ni värda! =)

Postat av: Jonna

Ja, jag håller då inte med!!! 5 stjärnor för den där frukostbuffén?! kom igen, jag fick ju ta me mej eget pålägg från holiday roosen inn- fem trappor närmare himlen! å du, de va ingen som tvingade dej att dricka de vin som bjöds i torsdags, men de verkade minsann som de gick ner fint!! jag är oerhört förnärmad!! här ställer man upp å öppnar mitt hem för dej, å va får jag? rumstemepererad skit slängd i ansiktet!!! nä vet du va;-)

2008-03-16 @ 14:24:33
URL: http://roosens.blogg.se
Postat av: Slink-in

Jaha är det dags att spänna musklerna och mäta sig i antalet stjärnor? Har ni hört talas om världens enda 6-stjärniga hotell i Dubai? Pyttsan säger vi på Slink-In, hotellet utan gränser. Vi finns där kunden önskar, Uppsala, Östersund, Umeå, Antarktis. Allt för kunden, HAR NI HÖRT TALAS OM DET? Slink-In Worldwide, *** *** * !!!

2008-03-16 @ 22:47:43
URL: http://jowisp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback