första gången...

det var första gången jag gjorde det igår...

det blev en riktig rivstart. jag avverkade två grabbar efter varann.
jag måste erkänna att jag till en början var lite nervös. till skillnad från johan. men han hade ju gjort det förrut. jag kände mej lite tafatt, men lärde mej snabbt. sen var det bara att köra på. det gick bra, men det kom lite blod, bara en droppe eller två, knappt. bortsett från det, var det riktigt lyckat. jag tror att johan tyckte att det kändes riktigt skönt efteråt...

rickard hade stått å tittat på. han blev också sugen. (dessutom så var det ju gratis) han frågade om jag kunde fortsätta med honom. jag var ju redan svettig, så varför inte?! det gick vilt till den här gången. hårtussarna flög hej vilt och trimmern hade verkligen gått varm. jag fick till och med gå loss med storsaxen. pust. efter många om, men och mycket omsorg hade jag lyckats frissa till rickard också. för att vara första gången så måste jag ju säga att det gick strålande. nu har jag två snygga snaggade killar på mitt samvete...  

Kommentarer
Postat av: Jonna

bra jobbat vännen!! jag kanske får bli den nästa på din lista?;-) miss you! kom hit! puss

Postat av: mannen nummer ett!

med vanan inne vill jag bara gratulera till en grymt lyckad första gång. trots lite tafatta tag i början fick du tillslut in takten. blod- och svettfläckarna glömmer vi och ser fram emot nästa möte!

2007-09-15 @ 12:29:37
URL: http://roosens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback