lökat hela dagen

igår skickade jag in min ansökan... Ooo...
känns både och. mest roligt å spännande...

har haft en skön dag.

på jobbet fördrev vi timmarna med att gräva ner små lökar i jorden.

väl hemma chockade jag kroppen med en joggingtur, vilket var ett tag sen, men det gick riktigt bra.
lite musik på vägen kan få vem som helst att känna sig som rocky balboa.

sen blev det ett bad och mörk choklad. lyx. men jag var inte ensam. inte mindre än fyra flugor gjorde mej sällskap i vattnet!! jag undrar om dom fortfarande tyckte att skumbad var en bra idé, när dom rann ner i avloppet?! 
men var kom dom ifrån? kanske från något lik i garderoben? eller någon av mina härdade krukväxter? ska undersöka saken...

har svingat "pangkakor" ikväll. sen middag. inte så otokigt.

nu ska jag koka sylt. blåbärs. h(k)usligt värre!
 
å gå på affärn å köpa bullar. kanelbullensdag imorrn.
väl värt att uppmärksammas!!



Kommentarer
Postat av: Jonna

härligt tjejen!! bra gjort me ansökan!! nu blire!! saknar dej! puss

Postat av: Erika

Du är väl för duktig! Juggowich ska vara glad att han hittat en så huslig tjej som dig! =) Men jag ser fram emot att han delar med sig i vår! Ska bli grymt skoj att ha dig nära! =) Puss

2007-10-04 @ 19:19:17
URL: http://erikao.blogg.se
Postat av: Ella

Ah har du skickat in ansokan grett jag ska genast gora det samma saknar dej verkligen ibland onskar jag att jag hade nagon nara att dela allt tokeri som hander har haha det skulle vara annu roligare da men vi kanske kan toka pa en hel var i stallet vem vet kramkram

2007-10-05 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback