melodifestival

igår fyllde jag soffan med tre goda vänner för att se melodifestivalen. morötter var temat för kvällen. lite vin å snacks.

vi diskuterade viktiga saker. bland annat hurvida måns rörelser på scenen var spasmer eller försök till dans. detta förblev vi oense om. jag tror på det förra. däremot tror jag att vi var överens om att måns, förr eller senare kommer att ge sig in i dansbandsbranchen under namnet månz. härligt drypande smörig.

ella kom med det brillianta förslaget att låten "god morgon" som varit med tidigare, borde döpas om till "god natt" (snark) lät som en bra idé.

jag å rickard höll tummarna för andreas,  men ark var jättebra och jag tror att dom har större chans i finalen. egentligen är jag mest glad att magnus uggla inte tog sig vidare.

vi lärde oss att ljudteknikerna som jobbar med festivalen egentligen är troll med tatueringar å jättestora öron. carro har sett det med egna ögon, backstage i jönköping.

det var en mycket trevlig och lärorik kväll. nu laddar vi för le grand finale.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också va me er!! Igen! Hade en tevlig kväll själv igår i goda vänners lag, men hade jag fått välja hade valet varit självklart: i din soffa me er!! Puss å kram!

2007-03-11 @ 17:10:04
Postat av: Erika

Oh, så mysigt... =) Längtar tills ni kommer till Uppsala. Då blir det mycket mys o tokigheter! =) Puss

Postat av: Caroline

När man ser det hela på pränt så är jag mer än villig om att säga, vi löste många världsproblem under gårdagen. Sååå mysigt att få lurva runt med er utan större krav än de som rått i helgen. Gör't igen nästa helg då!

2007-03-11 @ 21:12:50
URL: http://carono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback