korthåriga lesbianer

det har har varit en skön dag/kväll. bara härligt skön helt enkel.

ganska rusigt på jobbet, men kul å tiden gick fort.
att det dök upp ett middagserbjudande så fort jag slutat, när det sista jag hade lust med var att åka hem å laga mat, var ju alldeles perfekt. jag å rusty nails fisticuffs käkade burgare å snackade skit. kanske ingen gormetmiddag, men hellre en burgare tillsammans än en fläskfilé ensam. om en säger. när vi skiljdes åt gjorde jag en mellanlandning i systers "afterwork-sällskap" i väntan på cool breeze nighthawk. det slutade med att även vi blev kvar där. det var ett... intressant... och trevligt sällskap. vi lärde oss mycket den här kvällen. bland annat lyckades vi konstatera att lesbianer väldigt ofta är korthåriga, med stöd från andra planhalvan. det kändes skönt att något man anat inte bara var tomma fördommar. men varför det var som det var eller är som det är, förblev dock okänt. ikväll i alla fall. vi tar det nästa gång!
 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter ju som en finfin kväll de där du! miss you! skärtorsdan, då e du min! puss

Postat av: Anonym

Cooolt, med ett eget superhjälte namn...

2007-03-25 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback