Kong Kaboom

är tydligen mitt actionnamn! det ni!

image2
kong kaboom-vardagshjälten?


och vore jag stadsbussarna skulle jag passa mej för Kong Kaboom idag. blev lite upprörd på väg hem från jobbet idag, när bussen körde ifrån en liten tjej. hon kom springande å hann ända fram till dörren då bussen fortfarande stod still. körde den iväg. verkligen serviceinriktat!
men hon kan känna sig lugn, Kong Kaboom har sylat iväg ett argt mejl i vett, ettikett och service å den lilla flickans vägnar till stadsbussarna! *boom smack pow*

väl hemma idag, kokade jag soppa på en spik å åt flingkakor. i all iver missade jag ett telefonsamtal från min vän Mad Dog Hurricane. hon hade lämnat ett mobilsvar. där hon med ett elakt skrämmande skratt deklarerade att hon anmält vårt, observera vårt, intresse till jobb i norge igen till hösten. på slakteriet!!! hon är galen. men det är ju i och för sig Kong Kaboom också så man vet aldrig vad som händer. men just nu får jag ångest bara jag tänker på det.

*pow*


Kommentarer
Postat av: Edge Oil Slick

Du är grym... ;)

Postat av: Caroline

Haha, det där var helt klart den sötaste bilden jag sett på dig på länge ;)

2007-03-22 @ 13:07:21
URL: http://www.carono.blogpsot.com
Postat av: Jonna

hehe!!! de känns tryggt att ha en superwoman som vän!! önskar du vore närmare!! puss

2007-03-22 @ 18:03:40
URL: http://roosens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback