endurogubbar å skumma drinkar

det spelar ingen roll vad vi gör tillsammans, jag carro å eja,
vi lyckas med det mesta! det är så enkelt.
igår lyckades vi hela dagen å halva natten faktiskt.
dagen började med en kamp om ett nästan ledigt bord på the corner cafe. vi vann!
myste å fikade gjorde stan en stund. senare styrde vi upp tacos. åt å drack, drack å åt. 
vi dröjde kvar här ganska länge innan vi trillade en gata ner på fest hos helena.
det var trevligt. många nya ansikten. full fart. 

gick in på stan ganska sent för att sätta punkt på den här kvällen. vi hamnade på bishop arms.
å innan punkten var satt hade vi hunnit med en hel del. skumma skummiga cosmopolitans bland annat. det blev ett stopp på mcd innan hemfärd. kebab är inget alternativ. men en kolbulle vore inte så dumt att mumsa på efter krogen. att ingen har annamat den affärsidén?!? vi bor ju trots allt i norrland...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hmm kolbullar efter krogen...? Jag ställer upp på att starta ett sånt ställe, vad sägs om ett på stortorget, vid gamla hamburgerstället? Låter som en given hit, precis som allt annat vi tar oss för...

Postat av: Jonna

åh, va mysigt det låter!! vore kul å va med, men de finns fler tillfällen!! snart e de bara en månad kvar!! massa puss

2007-03-19 @ 10:31:35
URL: http://roosens.blogg.se
Postat av: Erika

Ja, det är svårt att misslyckas då man sätter upp en sådan trio ;) Hade en toppendag och kväll! Mycket tokerier. Som jag skrev i Carros blogg; jag önskar vi bodde närmare varandra! Tänk så mycket roligt, så mycket bus, så mycket mysvardag och annar vi skulle ha tillsammans. Jag har ett förslag... ;) Flytta till Skövde o plugga.. Puss på re söstra mi!

2007-03-19 @ 10:45:53
URL: http://erikao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback