bara vara

jag älskar att bara vara. skönt spontant häng med vänner.

i söndags hade jag en liten fika inplanerad. det började med en kolbulle, sen blev det fika, fortsatte med tacos och dunderklump å slutade med bio. allt sprunget ur en liten påtänkt fika i ett av världens bästa sällskap. carro min carro. det borde vara vardag, tyvärr så är det lyx.

idag blev en planerad promenad med rickard till en kolbulle (stående inslag?!), en tur på marknaden, fika å spontan shopping på claes olsson. skönt häng det med.
 


Kommentarer
Postat av: Jonna

ÅHHH!!! JAG VILL OCKSÅ VA MED ER!!!!! PUSS

Postat av: Caroline

Grym dag! Grymt sällskap! Mamma är förresten överlycklig över att jag lånat dunderklumpen, blir nog till att titta på den i helgen... :)

2007-03-09 @ 19:31:16
URL: http://www.carono.blogspot.com
Postat av: Erika

Vad mysigt det låter! Önskar att vi bodde i samma stad allihopa. Tänk så mkt spontan-mys det skulle bli då.. :) Kanske kan bli så en vacker dag... Jag hoppas... Puss

2007-03-09 @ 21:50:59
URL: http://erikao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback