sthlm


i fredags styrde jag å mannen vår kos mot stockholm.  målet var en show på chinateatern å en helg med brorsis.
sagt å gjort. det var umbilical brothers som uppträdde. två crazy killar. lite svårt att beskriva vad det är dom gör, men med deras egna ord så är det väl "loud mimic. in fact it´s probably the loudest mimic in the world"
dom var grymt bra. å innan dom började så hade dom en hemlig gäst. stevie star. en ännu mer crazy kille som svalde saker i ungeför en timmes tid. butangas å guldfiskar bland annat.

lördagen spenderades på stan. lite shopping. å på kvällen grillade vi ute i rågsved. det var på håret att vi tog oss hem. för någon eller något hade brunnit.

söndagen var vi uppe tidigt. in på stan å myste runt. loppis på hötorget. fika på chokladkoppen i gamla stan under regnbågens alla färger. fångade lite sol vid vattnet innan det var dags att bege sig mot norr. vi hade en lång bilresa framför oss. så vi bestämde oss för att göra det bästa av den. vi lyckades väldigt bra. första stoppet uppsala för att gå på ikea. burgare på max. fler stopp blev det. glass å mys. halv två var vi hemma. en intensiv å härlig helg!

väl hemma i veckan har jag njutit av värmen, badkaret är på plats å emilia ligger å grisar i sängen. kunde inte vara så mycket bättre. jag är ledig imorrn också. fint som snus!



                                             
frukost i hjorthagen                    sol å jordgubbar                            en liten glass

                                      
loppis på hötorget               fika på chokladkoppen         jag å jörgen               

  
       brorsis

Kommentarer
Postat av: Rickard

Oj! Chokladkoppen! Det var öppensinnigt av dig och Jörgen. :P Ni är ju världens värsta homovänner vettu. ;) Homosar rocks!!!!!! :D

Postat av: Rickard

Glömde ju att säga att jag fullkomligt totaldiggar Freddans tröja!!!!!!
Tror jag måste ring honom och fråga vart han köpt cooltröjan! GULT och BRUNT rocks!!!!!!!

2007-06-06 @ 00:11:44
URL: http://riickard.blogspot.com
Postat av: Fyllekajjan

För att förtydliga mina tidigare inlägg så kan jag säga att jag är fuuuuuuuuuuull! :) Men det gör inget åt min ärlighet. Jag tycker fortfarande att du och Jögga är världens homovänner. Plus att jag faktiskt fortfarande tycker att Freddans tröja var riktigt cool. Precis i min smak! Men det visste du nog redan att jag tyckte.
Saknade Jörgen ikväll....

2007-06-06 @ 00:15:11
URL: http://riickard.blogspot.com
Postat av: Erika

Oh, vad det ser ut som att ni har haft det mysigt! Kul med lite bilder! =) Skönt att bara komma iväg o mysa o hitta på en massa bus o äventyr! =) Snart är det min tur att busa med dig! *Längtar!!!* Puss

2007-06-06 @ 00:32:04
URL: http://erikao.blogg.se
Postat av: Johan

Haha, Ricky är full och skriver inlägg..
Well jag blir varm i själen av vad som verkar ha varit en superhelg! Du broderar så fint och bra med orden, och du hanterar kameran minst lika bra! Gillar bilden från loppisen på hötorget. Den känns city. Haha.
Kram!

2007-06-07 @ 00:37:43
URL: http://jowisp.blogspot.com
Postat av: Caroline

Så fick du då din helg borta från hemma, guld! Passa på att ha alla såna nu, för nu är mitt sommarlov här! Ses snart... Kraaam!

2007-06-07 @ 14:23:05
URL: http://www.carono.blogspot.com
Postat av: Jonna

åhhhh, va grymt de låter!! snart e jag hemma, längtar som en tooook!!! puss

2007-06-07 @ 21:42:15
URL: http://roosens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback