hjälp, jag håller på att bli en chokladkaka!!!?

en lätt febrig soffpotatis som jag, fastnade idag framför tv 3s "du blir vad du äter"
det var nästan att jag satte kexchokladen i luftstrupen när jag insåg att
 
-hjälp, jag håller på att bli en chokladkaka!!!?

nej riktigt så farligt var det inte, faktum är att jag toppade med lite jordnötsringar utan minsta dåliga samvete. varken fett eller socker fick mej att må dåligt där jag låg som en deg.

det som besvärade mej var snarare denna hemska människa anna skipper. usch. jag tror inte att det finns en älskvärd fläck hos henne. ögonen lyser av ondska. man ser hur hon njuter av att trycka ned alla lönnfeta männsiksor, kapa dom sakta men säkert vid fotknölarna. mwuaaahahhahahha!!!
jag tror inte alls att hon är särskilt intresserad av att hjälpa dom. det som intresserar är money, money, money.
när hon sedan måste krysta fram lite beröm i programmets slut och kanske till och med lyxa till det med en kram, så ser man hur hon lider inombords. det syns att hon har betalt för att kramas. annars skulle hon aldrig göra det. det ser ut som om hon är rädd att bli smittad av något. vadå? fettsmitta kanske?  

nu ska jag sätta punkt här och gå till soffan, eller lättare sagt rulla, för det är väl det jordnötsringar gör?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fler än jag som inte tål denna människa, som älskar sig själv över allt annat. Det är tack vare människor som henne som folk har dåligt självförtroende... "För du är så dålig medan jag aldrig gjort nåt fel i hela mitt perfekta liv..."

Postat av: erika

Krya på dig min godbit... ;)

2007-02-25 @ 18:49:01
URL: http://erikao.blogg.se
Postat av: rickard

Anna är väl mysig? Jag gillar hennes Hitlerdrag.

2007-02-25 @ 22:14:24
URL: http://copz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback